Tuesday, May 29, 2007

Muttalip Amca


Bu aralar içimde bir sıkıntı var. Yaz bana henüz yaramadı. Zaten çok bir beklentim de yok. Aşağıya son günlerde okuduğum en güzel şeyi koydum. Haberi gazetede okuduğumun ertesi günü de bu Yale'li çocukları Tünel'de gördüm. Konuşayım dedim ama bahsettiğim gibi bu aralar pek keyfim yok.

'...Evinde iki genci misafir eden Muttalip Gider de halinden memnun: "Birisi Çin'den, öteki Amerikalı. Birine Mao Zedung, ötekine Başkan Kennedy dedim, çok hoşlarına gitti. Valla hareketlerle anlaşıyoruz, pek fazla Türkçeleri yok, bizim de Amerikancamız yok. Kâğıt oynattım onlara kahvede, tavla oynattık. Amerikalı olan usta, Teksaslı kumarbazlar gibi güzel kâğıt karıyor yani. Ben onlara birer de gömlek aldım, Babaeski'nin pazarıydı perşembe. Çok sevindiler, çam sakızı çoban armağanı işte."...'

Haberin tamamı için buraya uğrayabilirsiniz.



No comments: