Friday, June 15, 2007

Sheva geri geliyor

Bu Berlusconi çok kaypak adam... Shevchenko'nun gidişiyle arkasından salladı durdu. Şimdi çıkmış biz onunla baba-oğul gibiydik demiş. Ve üzerine eklemiş "Eto'o'yu beğeniyorum ama Sheva'yı istiyorum"... Romantik bir adammış Berlusconi o nedenle genç Eto'o ile Sheva'yı kıyaslayınca gönlü Ukraynalı'ya kayıyormuş. Ben onun yalancısıyım. Tamam futbolun zaman zaman böylesine romantik anları olur. Kabul ediyorum. Ama bu iki adamı futbolun romantizmi ile harmanlayamıyorum. Bu nedenle olayı, incelenmek üzere bilir kişi Haşmet Babaoğlu'na sevk ediyorum. Nede olsa herkesin gözünden kaçan bizim futbol romantiği Haşmet'in gözünden kaçmaz.. Ayrıntıların adamı Haşmet, harem sahibi Berlusconi, tek kalemde Milan'ı silen adam Shevchenko el ele hep beraber tribüne

No comments: