Sunday, December 21, 2008

PazuBand

Hadi maç Almanya'da oynanıyor diye, ne kadar yadırgasam da, Hertha Berlin maçına Lincoln'ün kaptan olarak çıkmasını kabullenmeye çalıştım. Gençlerbirliği maçı için seromonide yine Lincoln'ü görünce kendi kendime "Servet var, Arda var, niye yine Lincoln?" diye sordum... Yönetimin kararıdır, belki de teknik heyetin. Ama her kimin kararıysa ben benimsemedim. Eleştirdim.Buraya kadar herşey tamam.
"Kaptanlık konusunda çok fazla konuşmak istemiyorum. Bu takımda Cüneyt Tanmanlar, Bülent Korkmazlar, Hakan Şükürler kaptanlık yaptı. Ben de yapmayı elbette isterim ama yönetimimiz bu şekilde uygun gördüyse bu karara da saygı duyarım ama artık asla 2. kaptanlığı kabul etmem."

Arda kardeş, iyi çocuksun, teknik topçusun, centilmen adamsın, herkesin göz bebeğisin... İyi de dur hele ya. Bismillah. Bir destur çek. Rest çekme. Nasıl bir açıklama bu? O pazu band illa sanada gelecektir. Sabır en büyük erdemdir. Sıranı bekle. Sıranın geldiğine inanıyorsan, hakettiğini düşünüyorsan-ki doğal hakkındır- demogoji soslu, kinaye kokulu fevri çıkışlarını basın önünde yapıp bir yerlere mesaj yollama. Hiç olmadı bu iş. Bence kendi kendinin notunu kırdın. Belki de niye sana verilmedi bu pazuband, bize biraz ipucu verdin.

No comments: