Thursday, May 7, 2009

Oh Be


Maç başlarken, hücum hattındaki üçlünün solunda Iniesta'yı görünce hafiften irkilmiştim. Kusursuz işleyen bir orta sahayı tek hamleyle bozmuştu Guardiola. Alves'in bal yapmayan arı rolü dışında tüm Barcelona futbolcuları tanınmayacak haldeydi. En azından ben ekrandan tanıyamadım. Ama neyse ki 90+2 de "oh be" dedirten gol geldi. Feraha kavuştum, keyif sigarasını çoktan yakmış olan Tomwood ile hemen iletişime geçtim. Telefonda Chelsea'ye saydırdı tüm konuşma boyunca, haklıydı da... Terry dışında kime üzülmemiz gerekiyor ki Chelsea'de? Hakeme gelince, Drogba'nın bütün maç penaltı alma gayretleriyle baskı altına almaya çalıştığı Tom Henning Ovrebo, Abidal'a çıkardığı kırmızı kartla hançeri kendine sapladı. O an kontrolü iyice kaybetti. Selçuk Dereli edasıyla eyyam imparatorluğunu ilan etti. İşin sonunda hakeden iki takım finalde.

İşte oturduğum koltuktan beni aya kaldıran ve oh be dedirten an.

No comments: