Sunday, November 30, 2008

Unchain My Heart

Maçı Joe Cocker yorumluyor sandım. Ta ki John Gregory'nin ismi tellafuz edilene kadar. Gregory bir ara gaza gelip "unchain my heart" diye haykırsa, yine şüphe edebilirdim durumdan. Neyse maça geçelim. Pozisyon açısından tatmin edici olmasa da çok keyifli bir karşılaşma oldu. City adına maçın en iyi ismi kaptan Dunne, son dakika da neredeyse takımına puanı getiriyordu. Sean Wright Phillips'de çok çalıştı. Sağ kanat savunmasına sıkça yardım etti. Zaten Evra ve Ronaldo ikilisinin olduğu bir kanadın savunmasını sağ beke bırakmak tam bir intihar olurdu. Nitekim Ronaldo oyundan atılana kadar sonradan oyuna giren ve sağ beke yerleşen Zabaleta hücuma doğru dürüst çıkmadı bile...

Maçın hakemi Howard Webb, Ronaldo'ya ilk gösterdiği sarı kart sonrası Unitedlı oyuncuyu hemen oracıkta ikinci sarı kartla oyundan atabilirdi.Çünkü Ronaldo gördüğü kart sonrası hakemi alkışladı. Atmadı mı yoksa atamadı mı bilemiyorum.... Ronaldo'nun topa elle müdahale edip ikinci sarı kartı gördüğü pozisyon öncesi sanki bir faul düdüğü duydum. Ronaldo'da hakeme "düdük çaldın diye elle vurdum topa" der gibi jestler yapıyordu. Galiba Webb'in aklı ilk pozisyonda kalmış.
City'de Robinho etkisizdi. Menajer Mark Hughes'un değişiklikleri de açıkçası pek bir katkı sağlayamadı. Hele Elano tam bir hayal kırıklığı... Ji-Sung Park ve Evra, United'ın bence en iyi isimleriydi.Maçın tek golünü atan Rooney, kulüp forması altında, - Everton ve Man. Utd.- kariyerinde ki 100. golü kaydetti. Bu arada City'nin striker modunda ki adamı Benjani Mwaruwari'nin kredisi nereden geliyor çözemedim. Geçen sezonun ilk yarısında Portsmouth formasıyla esince, tartışmalı bir transfer öyküsüyle City'e imza atmıştı. City kariyerindeki ilk maçına, Manchester United deplasmanında çıktı ve o maçta United kalesine bir gol bıraktı. Sonrası için yorumum; nizami yatış.. Açıkçası iyi sabrediyorlar.
Bu blog satırlarında, günlük gazete tadında şeyler yazıp, köşe yazarı gibi futbol yorumları yapmaktan imtina ediyorum. ama bugün rüzgara kapıldık. Karınca kararınca not düşelim dedik. (Dedik mi? Kimle istişare ettim bu durumu?.... TheDiagonal.Blogspot: Bir sosyal Sorumluluk Projesi)

No comments: