Monday, November 17, 2008

Takım Elbise

Dün Roma-Lazio derbisini izlerken, Igli Tare'yi gördüm yedek kulübesinde. Delio Rossi, onun yanına gidip bişeyler konuştu. Belki de danıştı... Başta takım elbiseli olmasından dolayı tam emin olamadım. Ancak o hafif seyrelmiş sarı saçları yanıltmadı beni. Arnavut Igli Tare.. Bundesliga geçmişi olmasına rağmen ismini Brescia zamanlarında duyurdu. Ya da ben o zamanlarda duydum!.. Kariyerinin son yıllarını Lazio'da geçirmişti.Geçen sezon sözleşmesi bitince futbolu bırakmış. Fakat Lazio'dan kopmamış. Teknik heyete dahil olmuş anlaşılan. Dün demişken, Lazio oynadı Roma kazandı. Ercan Taner ise her zamanki gibi formdaydı. Dünün hakedip kaybedenlerinden biri de Bordeax... Lyon yine aldı başını gitti. 14 maç sonunda ikici Marsilya ile puan farkı 7...

No comments: