Friday, November 14, 2008

Oğlak Burcu Erkeği

Geçen sabah uyandıktan sonra tam yüzümü yıkamaya doğru hareketlenirken geldi aklıma. "Hakan Keleş vardı bir zamanlar..N'oldu ona?" dedim kendi kendime. Biraz evvel yine gelince aklıma, internette bakındım. Kariyerinin son dönemleri biraz muamma. Öncelikle kendisinin web sitesiyle tanıştım. Girişinde "başarı bir tercihtir" yazıyor. Onun bu tercihi yapıp yapmadığının bir cevabını ise göremedim. Sitesine giriş yaptıktan sonra kariyer kısmına tıkladım. 2008-2009 sezonunda Ankaragücü forması giydiği ve 360 dakika görev yapıp hiç gol atamadığına dair bir bilgi rivayet edilmiş. Evet! Rivayet edilmiş diyorum, çünkü tekrardan google'a döndüğümde bu kez 9 Ekim 2008 tarihli ajans haberinde, Hakan Keleş'in Ankaragücü'nde yürüttüğü yardımcı antrenörlük görevinden istifa ettiği yazıyordu. Hem oyuncu hem antrenör olarak görev yaptığını düşünerek Hakan Keleş macerasını sonlandırmaya karar verdim. Ve artık biliyorum ki o, 42 numara ayakkabı giyiyor, oğlak burcu ve en sevdiği dizi Avrupa Yakası...

No comments: