Tuesday, July 3, 2007

Radar Live Televizyon Review'u


Sonradan gitmeyip, televizyondan izlediğime pişman olduğum (haftasonum çok sıkıcı geçti ve hala gencim) Radar Live’dan aklımda kalanlar:
  • Bodrum Beach Club’larından (merhaba Tifo bey) farkı olmayan bir atmosfer
  • Daha önce buraya iki kez uğradıklarında “eehh” çektiğim ve gitmeyi reddettiğim Nouvelle Vague’un aslında pek bir dinlenesi olduğu. Sadece özelliksiz cover albumler yapıp bunların farklı olduğunu iddia eden gruplara katlanamam. Bunları da öyle zannediyordum, biraz daha iyisi çıktılar. Bossanova, Supernova.
  • Marilyn Manson çok yaşlanmış, çok sıkıcı, çok kullanım tarihi dışı, çok sesi kısık, çok, çok, çok, çok.
  • Horrors denen grup “horrific” gerçekten. Kötü anlamda.
  • Rashit’i gördüm bir ara. Solist bey sahneye bu kadar hakim olamamayı nasıl becerebildi ve o kadar kız nasıl eğleniyormuş gibi davranmayı başarabildi bilemiyorum. Küresel ısınmaya karşı harekete geçtim ve televizyonu kumandadan değil üzerindeki tuştan acilen kapattım. Bu arada belirtelim blogumuzun Rashit grubuna karşı negatif bir tavır içinde olduğu doğru değil, sadece inanılmaz derecede sıkıcı olduklarını düşünüyoruz o kadar.
  • Long Blondes’u göremedim. Eminim iyiydi. Keza CSS ve Jamie Lidell için aynı şeyi söylemek mümkün olurdu zannediyorum.
  • Juliette and the Licks kadar müzikle alakasız bir poz grubu çok az gördüm. Demek ki neymiş, mankenden oyuncu olmazmış. Canlı Canlı.

Buraya gitmediğim bir festivalin resimlerini koymayacağım. Arayan zaten kesin bulur, katılım güzel gözüküyordu. Tebrik eder, gelecek sene için yine tatlı bir line-up isteriz.

No comments: