Thursday, February 19, 2009

Kepenk


*

tomwood: bu ne yahu?
murat: big black.
tomwood: iyiymiş.
murat: oxes'le kafayı bozdun, çektim ben sana bu albümü, dinlememişin belli.

*

tomwood: kimin ki bu "penelope" ?
emma: dedim ya Pinback diye. dur "fortress" i açayım hemen.

- yana doğru sallanmalar-

tomwood: iyiymiş.
emma: iyi tabi ya.

*

tomwood: dinlemen lazım, dur dur, "washer" bu, "washer"..
torezege: kafam almıyo, saat 3. uyuycam ben.
tomwood: Slint diyorum ulan.
torezege: .....
tomwood: git uyu içerde, yastık falan koydum oraya.
torezege: iyiymiş.

*

pansii: gidicek miyiz tara jane o'neil'a?
tomwood: çok bilmiyorum solo işlerini. Rodan referansı var ama. gidelim, güzel olur.
pansii: tamam o zaman.

*

tomwood: sen sormuştun di mi bana Girls Against Boys t-shirt'ümü?
hünkar: evet evet.
tomwood: kusura bakma ya, epey vakit geçti üzerinden, emin de olamadım sonradan.
hünkar: önemli değil ya.

*

mehmet: ...Minor Threat diyorum ben. sardırmıştım uzunca bi süre.
tomwood: Quasi geliyo aklıma Minor Threat diyince..tamamen alakasız tabi.
emma: janet weiss mıydı kimdi, malkmus'la çalıyomuş şimdi.

kimi belki 10 sene önceden, kimi daha yakın tarihli yukarıdaki konuşmaların. o an farkında olmasak bile ortak nokta touch & go'ydu. onlarda kepenkleri indirmişler, en azından şimdilik. güzel şeyler arkadan el sallayınca üzülüyorum. iyiymiş.

No comments: