Monday, October 6, 2008

Bozulan Seri, Gerilen Sinir ve Sabri

Tomwood yoktu. Torezege, ben ve ev sahibi vardı. Maalesef beş maçlık galibiyet serimiz bitti. Torezege'ye göre evin totemi bozuldu. Nedeni ekran başındaki eksik kadromuz mu yoksa ekran başındaki konsantrasyon eksiliğimiz mi bilemedim... Tıpkı savunma oyuncularının savunma yapmayı bilememesi gibi. Ya da bildiklerini unutan öğrenci sendromu yaşanıyor. Bir başka mevzu ise milli takım dönüşünde aşırı özgüvene boğulan forma sahipleri.. Kendilerine derhal oksijen lazım. Toparlanmaları için.. Temiz hava iyi gelir. Beyin hücrelerini açar. Sabri'yi ne güzel unutmuştum. Alışmıştık onsuzluğa. Bünyeye iyi geliyordu. Geri döndü. Germeye başladı yine beni. Önceden olduğu gibi... Şimdi n'olacak ? Kritik maçlar nerede izlenecek? Yeni bir seri aynı yerden başlatılmalı mı? Yoksa kan değişikliğine mi gidilmeli? Ama ben o koltukları seviyorum ya.. Hem geniş hem çok rahat.. Ayrıca tatlı servisi hiç eksik olmuyor...

1 comment:

Anonymous said...

mesaj alınmıştır..