Thursday, February 7, 2008

Sakın Ha!...

Haberi aynen aktarıyorum; "Under the proposal, from the 2010-11 season in one weekend in January there would be an extra 'international round' with 10 matches played abroad in cities such as Hong Kong, New York, Los Angeles, Singapore, Sydney, Johannesburg, Dubai and Beijing." Premier Lig CEO'su Richard Scudamore'un da doğruladığı bu düşüncenin gerçekleşmemesini diliyorum.. Modern futbola hiçbir zaman ölesiyle karşı olmadım. Fakat işin globalleşme hikayeleri altında buralara varacağını da hiç tahmin etmezdim. Aman diyeyim, sakın diyeyim.. Abartmayın.. Gareth Southgate'in "Bu 1 Nisan mı?" şeklinde yaptığı çıkıştan da anlaşılacağı gibi bu durumun başta menajerler ve oyuncular olmak üzere kimse tarafından pek hoş karşılanacağını sanmıyorum. En güzel açıklamayı ise Birmingham menajeri Steve Bruce yapmış ve "sıkıysa gidip Alex Ferguson'a 'bu haftaki maçınızı içerde değil Japonya'da oynayacaksınız' deyin" demiş..

No comments: