Sunday, November 1, 2009

Provakatif Hareketler Bunlar


St.Etienne 0 - 1 Lyon... Gomis oyuna girerken müthiş bir uğultu ve ıslık vardı. Son yıllarda St. Etienne'in yetiştirdiği en önemli oyunculardan biriydi. Yıldızı iyice parlayıp, milli takıma kadar yükselince Lyon transfer etti. St.Etienne taraftarı için kötü bir durum. Gözü gibi baktıkları, sevdikleri, alt yapı ürünü bir yıldız, ezeli rakibe gidiyor. Hazmetsi her açıdan güç bir durum. Ama Gomis bu gece yaptıklarıyla beni bile gerdi ekran başında. Adamın "doğduğum yer değil, doyduğum yer" psikolojisine mi yoksa profesyonellik anlayışına mı verelim bilemedim... Gol sonrası sevinci, maçın bitişiyle süre gelen çoşkusu çok provakatifti. Ya da bizim gibi 10 da sıfır çeken St. Etienne taraftarını fazlasıyla anlayabildiğim için ben mi provake olmaya hazırım? Gomis; Adam Ol Adam (!)

1 comment:

Anonymous said...

Gomis coştukça ben de coştum. Saint-Etienne taraftarı haketti o sevinci.