Sunday, January 20, 2008

Geçmişi Hatırlamak

Dedik ya adaptasyon sürecindeyiz... Uzak kaldık pek çok şeyden, ne olup ne bittiğini anlamaya çalışıyorum bu aralar... Dün gece Villareal-Valencia maçını izledim. Valencia'nın sadece ismi kalmış. Rezil bir futbol oynuyorlar. Bu nedenle Villareal maçı kazanmak için çok zorlanmadı. Ancak sahada ki futboldan ziyade bütün maç beni en çok heyecanlandıran an Valencia yedek kulübesinin ekrana yansıyan görüntüsüydü. Teknik direktörlüğe Koeman'ın getirildiğini biliyordum. Fakat yardımcısı olarak Jose Mari Bakero'yu görünce garip oldum. 90'ların başına gittim. Sanırım 6 numaralı formayı giyiyordu. Gol bölgesine toplu ve topsuz müthiş koşuları olan bir orta saha oyuncusuydu. Bir başka önemli özelliği ise Avrupa ve Dünya şampiyonalarına ait çıkartmalarda İspanya formasıyla paketlerden en çok çıkan futbolculardan biriydi... Geçmişi hatırlamak güzel oluyor.

No comments: